Taisyklės ir sąlygos

Šios Bendrosios pardavimo sąlygos ir sąlygos reglamentuoja produktų ir (arba) paslaugų siūlymą ir pardavimą el. prekybos svetainėje http://www.efeel.co (toliau – svetainė). Prieš užsakydami bet kokius gaminius, atidžiai perskaitykite šias Bendrąsias sąlygas.

Media Leaders sro, įmonė, registruota Slovakijoje (verslo registro numeris 46 406 999, mokesčių kodas ir PVM kodas SK2023368787, registruota buveinė yra Slovakijoje, adresu Dlha 4, 974 05 Banska Bystrica. Media Leaders yra el. prekybos turėtojas Svetainės efeel

1. Tinklalapio taikymo sritis

1.1 Internetinės parduotuvės efeel yra skirta mažmeninei prekybai. Efeel siūlo produktus parduoti išskirtinai klientams „galutiniams vartotojams“, ty „Vartotojams“. „Vartotoju“ laikomas bet kuris asmuo, perkantis prekes tikslu, nesusijusiu su jokia komercine, amatine ar profesine veikla, vykdoma jo versle. Jei vartotojas nėra „Vartotojas“, kviečiame vengti užsakymų pateikimo internetinėje parduotuvėje; „Efeel“ pasilieka teisę neapdoroti užsakymų, pateiktų iš vartotojų, kurie nėra „vartotojai“, ir bet kokių užsakymų, kurie neatitinka „efeel“ verslo politikos.

1.2 Visa Svetainėje esanti informacija nėra įpareigojantis pasiūlymas parduoti produktus bet kurioje šalyje ar vietoje.

Svetainėje parduodamus produktus galima įsigyti ir išsiųsti tik klientams, kurie gyvena ir nurodo paskirties vietą visame pasaulyje.

1.3 Produktus Svetainėje gali pirkti asmenys, kurie garantuoja, kad jiems yra ne mažiau kaip aštuoniolika (18) metų ir gali sudaryti teisiškai įpareigojančias sutartis.

1.4 Produktų pardavimas Svetainėje yra nuotolinė sutartis, kurią reglamentuoja 50 ir paskesni straipsniai. 2005 m. rugsėjo 6 d. Slovakijos įstatyminio dekreto N. 206 („Vartotojų kodeksas“) ir 2003 m. balandžio 9 d.

1.5 Taikomos bendrosios pardavimo sąlygos ir sąlygos, paskelbtos pirkimo užsakymo perdavimo dieną. Jie gali būti retkarčiais keičiami atsižvelgiant į galimus reguliavimo pakeitimus. Bet kokie pakeitimai įsigalios nuo paskelbimo Svetainėje datos

2. Sutikimas su Bendrosiomis pirkimo-pardavimo sąlygomis ir sutarties sudarymas

2.1 Sutartis sudaroma anglų kalba. Sutartis sudaroma Europos Sąjungos šalyse, kaip nurodyta 1.2 punkte

2.2 Klientas privalo atidžiai perskaityti šias Taisykles ir sąlygas. Klientas raginamas atsisiųsti, išsaugoti arba atsispausdinti jo kopiją, taip pat informaciją apie atsisakymo teisę ir bet kokią kitą informaciją, kurią efeel pateikia Tinklalapyje prieš pirkimo procesą arba jo metu.

2.3 Norėdamas užbaigti vieno ar kelių Produktų pirkimą Svetainėje, Klientas turi užpildyti Užsakymo formą ir išsiųsti ją efeel elektroniniu būdu, vadovaudamasis Tinklalapyje pateikiamomis instrukcijomis užsakymo fazėse.

2.4 Klientas, pateikdamas Užsakymo formą per Svetainę (persiuntimą), besąlygiškai sutinka ir sutinka laikytis šių Bendrųjų pardavimo sąlygų sutartyje su efeel. Jei nesutinkate su tam tikromis sąlygomis, pateiktomis šiose Bendrosiose pardavimo sąlygose, vartotojas yra raginamas nepateikti jokios užsakymo formos, skirtos pirkti Svetainėje.

2.5 „Efeel“ užsakymo formas pateiks į duomenų bazę pagal įstatymų sąlygas. Klientas gali gauti prieigą prie savo Užsakymo formos svetainės skiltyje „ http://www.efeel.co/user/in

2.6 Klientui pateikus užsakymą, efeel išsiųs el. laišką „Užsakymo įvedimo patvirtinimas“, patvirtindamas jo gavimą.
Šiame el. laiške pateikiamas esminių užsakymo elementų ištrauka: kliento įvesti asmens duomenys, pristatymo adresas, užsakytų prekių duomenys (aprašas ir kiekis), kainos detalės, apmokėjimo būdas, pristatymo išlaidos, galimos papildomos išlaidos, taip pat. kaip informaciją apie teisę atsisakyti sutarties ir bendrųjų pardavimo sąlygų santrauką. Klientas įsipareigoja patikrinti teisingumą ir pranešti apie galimus pataisymus el. paštu [email protected]
Šis el. pašto pranešimas nėra užsakymo priėmimas, o tik patvirtinimas, kad jį teisingai gavo tinkamos efeel sistemos. Klientas taip pat ras savo asmeninį „Užsakymo numerį“, kurį reikės naudoti bet kokiame kitame pokalbyje. su efeel.

2.7 Sutartis tarp efeel ir Kliento bus sudaryta tik tada, kai efeel elektroniniu paštu „Užsakymo ir siuntos patvirtinimas“ patvirtins, kad Užsakymas buvo priimtas.

2.8 Bet koks Klientui išsiųstas el. laiškas, kuriuo patvirtinama jo užsakymo būsena (pvz., el. laiškas „Prašymas dėl papildomos informacijos“ arba el. laiškas „Pranešimas apie pristatymo vėlavimą“) arba žodinis pranešimas apie užsakymą, neturi būti laikomas jo priėmimu.
Sutarties įvykdymas įvyksta kartu su užsakytų prekių išsiuntimu, nebent efeel nepranešė Klientui apie jos nepriėmimą arba Klientas pareikalavo ją atšaukti.

2.9 Efeel pasilieka teisę atsisakyti arba apriboti pavedimus, kurie nesuteikia pakankamai mokumo garantijų arba yra neišsamūs ar neteisingi. Taip pat užsakymai, susiję su produktais, kurių nebėra (išparduota)
Šiais sakiniais efeel kuo greičiau praneša Klientui el. paštu, kad sutartis nesudaryta ir kad pirkimo užsakymas nebuvo priimtas, nurodydama atsisakymo priežastis.
Jei mokėjimas jau atliktas, efeel numato Klientui grąžinti sumą, kuri jau buvo nuskaičiuota atšaukus operaciją (žr. str. 13. Grąžinimo būdas)
Efeel taip pat pasilieka teisę atmesti užsakymus iš bet kurio Kliento, su kuriuo efeel turi vykstantį teisinį ginčą dėl ankstesnio užsakymo. Efeel gali atšaukti bet kokį užsakymą, jei įtaria bet kokią nesąžiningą veiklą, ir gali atsisakyti apdoroti užsakymus iš klientų, kurių užsakymų istorija buvo apgaulinga.

3. Informacija apie produktą ir produkto prieinamumas

3.1 Kiekvienos prekės pagrindinės charakteristikos pateikiamos kiekviename „Prekės informacijos puslapyje“, remiantis gamintojų pateikta informacija. „Efeel“ pasilieka teisę be įspėjimo keisti bet kurį Produkto informacijos puslapį.

3.2 „Efeel“ stengsis, kad vaizdai būtų kuo panašesni į parduodamus produktus.
Tačiau prekių spalvos gali skirtis nuo realių, atsižvelgiant į vartotojo naudojamų kompiuterinių sistemų nustatymus.
Prekės specifikacijose esantys vaizdai taip pat gali skirtis pagal spalvą, dydį arba dėl bet kokių gaminio priedų. Pirkimo sutartyje pirmenybę teikia prekės aprašymas, esantis kliento atsiųstoje užsakymo formoje

3.3 Tinklalapyje taip pat gali būti pateikiama bendro pobūdžio pirkimo pagrindžianti informacija, pvz., randama, pavyzdžiui, pirkimo žodynėlyje.
Ši informacija pateikiama kaip paprasta bendra informacinė medžiaga, neatitinkanti realių vieno produkto savybių. Pirkimo sutartyje pirmenybę teikia prekės aprašymas, esantis kliento atsiųstoje užsakymo formoje.

3.4 Kiekvieno produkto puslapyje „Informacija apie produktą“ yra specialus skyrius, kuriame pateikiama informacija apie „Produkto prieinamumą“. Pirkėjas gali pirkti tik prekes su užrašu „Sandėlyje“.
Tuo atveju, kai Prekės būsena yra „ Išparduota “, Klientas gali tęsti prekės rezervaciją ir „efeel“ kliento vardu užsakys ją tiekėjui. Kai prekė bus prieinama, efeel informuos Klientą el.

3.5 Atkreipiame dėmesį, kad prekės įtraukimas į Prekių krepšelį nereiškia, kad prekė automatiškai rezervuojama Klientui.
Gaminį kiti klientai gali įsigyti iki efeel pateikimo ir užsakymo patvirtinimo pranešimo, pagal šias pardavimo sąlygas.
Tai gali priklausyti nuo tuo pačiu metu pateiktų pirkimo užsakymų svetainėje. Gali būti, kad dėl techninių priežasčių po užsakymo perdavimo „turima prekė“ gali pasibaigti sandėlyje, todėl reikia laukti naujos prekės. Tokiu atveju Klientas bus nedelsiant informuotas el. paštu („Prekė rezervuota“ arba „pristatymo vėlavimas“) ir gali bet kada iki prekės išsiuntimo prašyti atšaukti užsakymą paspausdamas mygtuką „Atšaukti“, esantį paštas.

3.6. Jei užsakytos Prekės neprieinamos, Klientas nedelsiant ir bet kuriuo atveju per trisdešimt (30) dienų nuo kitos dienos po užsakymo perdavimo bus informuotas el. paštu. Jei mokėjimas jau atliktas, efeel kartu numato grąžinti Klientui sumą, kuri jau buvo apmokestinta atšaukus operaciją. (žr. pastraipą žemiau: 13. Pinigų grąžinimo tvarka)

4. Kaina, siuntimo išlaidos, mokesčiai ir muitai

4.1 Visos Svetainėje skelbiamos Kainos nurodytos € (Eurais). Jie yra su PVM (20%), jei Prekės siunčiamos ir pristatomos Europos Sąjungos teritorijoje. Į kainą neįskaičiuotas PVM, jei Produktai siunčiami ir pristatomi už Europos Sąjungos ribų (jei yra).

4.2 Efeel pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti Produktų kainas. Suprantama, kad Prekės kaina, kuri bus apmokestinta Klientui, yra ta, kuri nurodyta Svetainėje Užsakymo pateikimo metu. Galimas padidėjimas ar sumažėjimas po užsakymo perdavimo nebus svarstomas.

4.3 Į Prekės kainą nėra įskaičiuotos siuntimo išlaidos. Pristatymo išlaidas apmoka klientas, jas Klientas apmoka kartu su Bendros užsakymo kainos sumokėjimu.
Suma už visus užsakymus 5 eur (su PVM) Krepšelyje pirkimo internetu procedūros metu ir iki jos užbaigimo, taip pat el.pašte „Užsakymo ir siuntos patvirtinimas“.

4.4 Visa Užsakymo kaina (atskirai nurodant pristatymo išlaidas ir bet kokias kitas papildomas išlaidas) pirkimo procedūros pabaigoje visada rodoma Krepšelyje. Ši suma (kuri bus nurodyta Klientui „Užsakymo įraše patvirtinimas “ ir el. laiškuose „Užsakymo ir siuntimo patvirtinimas“) bus visa suma, kurią Klientas turi mokėti už pirkimo užsakymą. Klientas neturi mokėti daugiau nei ši suma, išskyrus galimus muito mokesčius (žr. pastraipą toliau). .

4.5 Siuntimas į kai kurias labai specifines paskirties vietas gali pareikalauti papildomų mokesčių ir išlaidų, kuriuos apmoka gavėjas ir jie sumokami pristačius produktus tiesiogiai mokesčių ir muitinės institucijoms arba kurjeriui. Klientas atlygina savo jausmus nuo tokių mokesčių, rinkliavų ir rinkliavų. Tačiau visus galimus mokesčius, rinkliavas, išlaidas ar kitas prievoles, numatytus kiekvienos konkrečios šalies, kurioje Produktai siunčiami ir pristatomi, įstatymuose apmoka klientai.

5. Kaip įsigyti

5.1 Prekės pirkimas Svetainėje galimas užsiregistravus arba be registracijos. Registracija suteikia galimybę Klientui gauti daugybę papildomų paslaugų, sukuriant Asmeninį profilį.

5.2 Internetiniame kataloge Klientas pasirenka ir įdeda į Krepšelį turimas ir užsakomas prekes, kaip aprašyta atitinkamame „Prekės informacijos puslapyje“. Užsakymo įvedimo metu Klientas privalo pateikti tam tikrą asmeninę informaciją (asmens duomenis, duomenų paskirties vietą, fiksuotojo ir mobiliojo telefono numerį, el. pašto adresą); ir įveskite galiojančius kredito kortelės, už kurią teisiškai atsakinga, duomenis arba kitus mokėjimo būdus (kaip numatyta šiose pardavimo sąlygose).

5.3 Efeel pasilieka teisę prašyti papildomos informacijos ir dokumentų, kad nustatytų Kliento tapatybę ir nuosavybės teisę atlikti mokėjimą. Klientas garantuoja, kad visa pateikta informacija yra teisinga, tiksli ir išsami (žr. kitą pastraipą apie Mokėjimo būdą).

5.4 Po užsakymo pateikimo (persiuntimo) Klientas kviečiamas atsispausdinti arba išsaugoti elektroninę jo kopiją ir vis tiek saugoti šias bendrąsias pardavimo sąlygas, laikantis nuotolinės prekybos nuostatų.

5.5 Klientas, pateikęs užsakymą Prisijungęs (reiškia, kad jis yra registruotas Klientas ir susikūrė savo profilį).

5.6 Patvirtinus klientui teisingą užsakymo formos gavimą (žr. 2.6 punktą), efeel apdoroja užsakymą ir patikrina kliento įvestus duomenis, mokėjimo būdą, gaminių paruošimą sandėlyje. Kai kuriais atvejais gali prireikti susisiekti su klientu telefonu arba paprašyti papildomų dokumentų (žr. pastraipą Mokėjimo būdas).

5.7 „Efeel“ praneša apie užsakymo priėmimą išsiųsdama „Užsakymo ir siuntimo patvirtinimo“ el. laišką, kuriame pateikiama užsakymo formoje jau esančios informacijos santrauka: tiksliniai duomenys, užsakytų produktų aprašymas ir kiekis, mokėjimo būdas, duomenų pristatymas.

5.8 Atsisakymo atveju Klientas bus informuotas efeel kuo greičiau (ir bet kuriuo atveju per 30 dienų nuo užsakymo pateikimo datos), išsiųsdamas el. laišką „Pranešimas apie užsakymo atšaukimą“, nurodydamas priežastis. Jei mokėjimas jau atliktas, „efeel“ pagal kontekstą numato grąžinti Klientui sumą, kuri jau buvo apmokestinta atšaukus operaciją (žr. 10 str. Grąžinimo būdas).

6. Mokėjimo būdai

Kaip minėta 4.2 skirsnyje (Produkto kaina, siuntimo išlaidos, mokesčiai ir muitai) Atkreipkite dėmesį, kad visos operacijos, įskaitant valiutą, yra verčiamos į eurus po to, kai klientas sumokėjo.

6.1 Mokėjimas kreditine kortele

6.1.1 Atsiskaitant Kredito kortele, su pirkiniu susijusią sumą Bankas nurašo nedelsiant, Kliento internetu atlikus operaciją.

6.1.2 Klientui pateikiant užsakymą, žiniatinklio sesija iš Svetainės nukreipiama į saugų GP WEBpay svetainės (SSL) puslapį. Tokioje Svetainėje Klientas galės užbaigti Kainos mokėjimą
Pirkimo proceso metu EFEEL niekada negali žinoti informacijos apie Kliento kredito kortelę. Duomenys nepasiekiami nei EFEEL, nei trečiosioms šalims, nei užsakymo metu, nei vėliau. Jokiame EFEEL archyve tokių duomenų nėra. Jokiu būdu EFEEL negali būti laikomas atsakingas už bet kokį nesąžiningą ar neteisėtą trečiųjų šalių piktnaudžiavimą, sumokėjus už svetainėje įsigytus produktus.

6.1.3 EFEEL pasilieka teisę paprašyti kliento elektroniniu paštu atsiųsti galiojančios asmens tapatybės kortelės priekinės / galinės pusės kopiją. Prašyme elektroniniu paštu bus nurodytas laikotarpis, per kurį EFEEL turi gauti dokumentą. Bet kuriuo atveju šis terminas negali būti ilgesnis nei 5 darbo dienos. Laukiant prašomo dokumento, užsakymas bus sustabdytas. Esant prašymui, Klientas privalo per nurodytą laiką išsiųsti visus prašomus dokumentus. Jei EFEEL negauna šių dokumentų per prašomą laiką, kaip nurodyta elektroniniu paštu, arba gaus negaliojančius ar pasibaigusio galiojimo dokumentus . Sutartis bus sudaryta pagal str. 1456 cc, o užsakymas vėliau bus atšauktas, išskyrus teisę į bet kokios žalos, kurią EFEEL gali patirti dėl kliento elgesio, atlyginimą. Apie sutarties nutraukimą Klientas bus informuotas el.paštu, ne vėliau kaip per 2 dienas nuo EFEEL reikalaujamų dokumentų pateikimo termino pabaigos ir dėl to užsakymas bus anuliuotas ir jam bus grąžinta sumokėta suma. Jei EFEEL per nurodytą laiką gaus reikiamus dokumentus, pristatymo sąlygos, ty kurjerio perėmimas už Prekę, Klientas bus informuotas po to, kai sukčiavimo rizikos prevencijos centras patvirtins sandorį.

6.1.5 EFEEL negali žinoti ir nesaugo duomenų, niekaip susijusių su Kliento kreditine kortele ar bet kokia kita mokėjimo priemone, susijusia su ta paskyra).

6.2 Bankinis pavedimas

6.2.1 Klientai gali atsiskaityti banko pavedimu. Užsakytos prekės bus išsiųstos po to, kai gausime apmokėjimą.

Sąskaitos numeris : IBAN: SK9802000000002952352651

Gavėjo banko adresas:
Vseobecna uverova banka
Mlynske nivy 1
829 90 Bratislava 25
Slovakija

SWIFT kodas (BIC): SUBASKBX

Kintamojo simbolis (nuoroda) : Jūsų užsakymo numeris

7. Siuntimas

7.1 Sąvoka „siunta“ reiškia momentą, kai „efeel“ patikėjo gaminį apibrėžtam Vežėjui, kuris perima už gaminį atsakingas (kriterijai gali skirtis priklausomai nuo užsakomo produkto tipo ir paskirties vietos).

  • Paprastai atvyksta per 5 darbo dienas (gali skirtis priklausomai nuo paskirties šalies)
  • Tarptautinis paštas 1-os klasės „Signed For“ pristatymas – tarptautinis „Signed For

7.2 Pristatymo sąlygos ir pristatymo sąlygos yra konkrečiai nurodytos kiekviename atitinkamame „Prekės informacijos puslapyje“ atsižvelgiant į atskirą produktą. Siuntimo sąlygos įsigalioja nuo užsakymo perdavimo dienos, jei nenurodyta kitaip

7.3 Jei vienu metu užsakomi keli produktai, kurių prieinamumo būsena skiriasi, efeel gabens tik vieną siuntą. Siuntimas vyks laikantis ilgiausių laikotarpių (pvz., užsakius 1 prekę, kurios būsena „Išparduota“, kartu su preke, kurios būsena „Ir sandėlyje“, abi prekės bus išsiųstos ilgesniu pristatymo laiku, ty 30 dienos).

8. Pristatymas: mokesčiai ir sąlygos

8.1. Prekių pristatymas vykdomas Kliento Užsakymo modulyje nurodytu paskirties vietos pašto adresu.

Pakavimo ir pristatymo mokesčiai

Standartas visame pasaulyje – 5 € (pristatymas visame pasaulyje)

pristatymas visame pasaulyje

8.2 Klientas privalo pranešti apie bet kokias specialias savybes, susijusias su Prekės pristatymo vieta. Jei pateikiama neteisinga informacija ir rekvizitai, visas papildomas išlaidas, kurias efeel turės atlaikyti, kad užbaigtų Prekės pristatymą, apmokestins Klientas.

8.3 Užsakymo pristatymas susijęs su gatvės lygiu. Nepristatome į pašto dėžutes, pašto skyrius ir nepristatome trečiajai įmonei, kuri užsiima transportu/ekspeditoriais.

8.4 Visa atsakomybė ir rizika už įsigytas prekes tenka Klientui nuo to momento, kai Pašto tarnyba gauna gavėjų parašus.

8.5 Bet kokias problemas, susijusias su gautų prekių fizine, korespondencija ar komplektuotumu, Klientas turi nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 5 dienas nuo prekių pristatymo dienos pranešti el. paštu [email protected]

8.6 Jei Klientas paprašys pakartotinai išsiųsti įsigytą prekę, efeel persiųs į naują pristatymą ir pasilieka teisę apmokestinti, be išlaidų, ir Prekės grąžinimo į efeel išlaidas.

8.12 Tuo atveju, jei įsigyta prekė nepristatoma arba pavėluota laikantis skiltyje Specifikacijos nurodytų pristatymo sąlygų, Klientas gali apie tai pranešti el. paštu: [email protected] . efeel išnagrinės skundą ir nedelsdamas praneš apie rezultatą klientui el. paštu ne vėliau kaip per penkiolika (15) darbo dienų.

9. Grąžinimai: atsisakymo teisė

9.1 Pagal 64 ir kitus straipsnius. 206/2005 (Įstatyminis dekretas Nr. 206/2005), Klientas „Vartotojas“ turi teisę be baudos ir nenurodydamas jokios konkrečios priežasties atsisakyti prekės įsigijimo per dešimt (10) darbo dienų nuo prekės gavimo dienos. Produktas. Pagal tolesniuose punktuose nurodytas sąlygas

9.2 Efeel suteikia Klientui geresnes sąlygas, nei numato Vartotojų kodeksas (kuris numato, kad klientas turi per dešimt dienų išsiųsti raštišką pranešimą, paštu registruotu laišku su grąžinimo kvitu), kad galėtų pasinaudoti šia teise, pakanka išreikšti valią per 15 darbo dienų nuo prekės pristatymo datos el. paštu: [email protected] Tema: („Norėčiau pasinaudoti sutarties atsisakymo teise)

9.3 Klientas, pranešdamas apie sutarties atsisakymą, turi nurodyti užsakymo numerį (išduotą pirkimo metu), prekę ar gaminius, dėl kurių jis ketina pasinaudoti savo atsisakymo teise, ir aiškiai išreikšti savo ketinimą atsisakyti pirkimo.

9.4 EFEEL klientų aptarnavimo tarnyba, gavusi prašymą atsisakyti prekių el. paštu, nedelsdama pateiks klientui instrukcijas, kaip grąžinti prekes. Prekes reikia siųsti įmonės adresu, nurodytu kontaktų puslapyje.
Prekė turi būti grąžinama nepažeista, nenaudota, su visomis originaliomis dalimis ir pakuotėmis (maišeliais ir/ar pakuotėmis), laikantis šių 9.5 punktų sąlygų.

9.5 Kaip grąžinti – grąžinti siuntą, kurią atlieka klientas

9.6 Tuo atveju, kai atsiėmimas nebuvo atliktas pagal str. 64 ir pask. Vartotojo kodas ir, ypač jei Prekė nėra sukomplektuota su visomis dalimis ir (arba) kartu su jos priedais ir (arba) elementais, kurie yra sudedamoji dalis (pvz., etiketė vis tiek turi būti pritvirtinta prie gaminių su vienkartine plomba, tai yra neatskiriama prekės dalis) ir (arba) nėra originalioje pakuotėje, arba net tada, kai ji yra sugadinta arba kliento naudojama (prekės nebuvo dėvėtos, skalbtos, nenaudotos), išskyrus protingo atidumo ribas, nesusijęs su sutarties nutraukimu ir dėl to neturės teisės į Kliento už Prekę sumokėtos sumos grąžinimą. Prekė liks Klientui disponuoti EFEEL sandėlyje, laukdama jo atsiėmimo, tuo pačiu anuliuojant prašymą dėl sutarties atsisakymo.

9.7 Pagal str. 67, Vartotojų kodekso ketvirtą pastraipą, tik gavusi prekę ir tik įsitikinusi, kad yra laikomasi sutarties sąlygų ir procedūrų pasinaudoti sutarties atsisakymo teisėmis bei vientisumu (kaip nurodyta pirmesniuose punktuose), EFEEL per keturiolika 14) dienų nuo Prekės gavimo dienos ir bet kuriuo atveju per trisdešimt (30) dienų nuo tos dienos, kai EFEEL buvo informuotas apie prašymą atsisakyti sutarties, grąžinti pirkėjo sumokėtas sumas. Į pinigų grąžinimą bus įtraukti pristatymo mokesčiai, bet ne suma, sumokėta už „papildomų pristatymo paslaugų“ pirkimą.

SKUNDO FORMA – (reikia užpildyti ir išsiųsti su grąžinama preke – prekių trūkumams taikoma 2 metų garantija)

ATSIĖMIMO FORMA – (reikia užpildyti ir išsiųsti su grąžinama preke iki 14 dienų nuo prekės gavimo)

10. GRĄŽINIMO TVARKA

10.1 Pinigai grąžinami atšaukus mokėjimo operaciją (jei klientas mokėjo kredito kortele)

10.2 Jei prekių gavėjas, nurodytas užsakymo formoje ir sumokėjęs už pirkinį, nesutampa, sumų grąžinimas, esant teisei atsisakyti sutarties, bus atliktas Cool-mania, tiems, kurie sumokėjo.

10.3 Kaip jau minėta 4.2 skirsnyje, visos Europos Sąjungos šalyje gyvenančių Klientų atliktos operacijos yra konvertuojamos į eurus klientui sumokėjus. Mokėdami kitomis valiutomis nei eurai, efeel vis tiek grąžina sumą eurais, tada valiutos suma apskaičiuojama pagal pinigų grąžinimo dienos pasikeitimo santykį. Todėl valiutos kurso rizika tenka klientui.

11. Įprasta garantija

11.1 Svetainėje parduodamiems gaminiams, atsižvelgiant į jų pobūdį, gali būti taikoma įprastinė gamintojo suteikta garantija („Įprastinė garantija“). Klientas gali pasitikėti šia garantija tik gamintojo atžvilgiu. Garantijos trukmė, teritorinis išplėtimas, naudojimo sąlygos, žalos ir (arba) defektų tipai ir bet kokie garantijos apribojimai priklauso nuo individualaus gamintojo ir yra nurodyti garantijos sertifikate, esančiame gaminio dėžutėje.

Gaminių gamintojas atsako už bet kokią žalą, atsiradusią dėl tokių Gaminių defektų.
Tokio tipo garantija yra savanoriško pobūdžio ir neprideda, nepakeičia, neriboja ir neatmeta ir neturi įtakos teisinei garantijai.

12. Teisinė 24 mėnesių garantija dėl atitikties defektų

12.1 Remiantis Vartotojų kodeksu, visiems „Vartotojui“ svetainėje parduodamiems produktams taip pat taikoma 24 mėnesių teisinė garantija, apimanti neatitikimus reikalaujamai ir sutartyse nurodytai kokybei (pagal 128 ir tt straipsnius. Įstatymo Nr. 206/2005). Norėdamas gauti garantinį aptarnavimą, Klientas privalo išsaugoti užsakymo kvitą („Užsakymo ir siuntos patvirtinimas“ el. paštu arba kurjerio važtaraštį arba apmokėjimo įrodymą).

12.2 Teisinė 24 mėnesių garantija apima prekės defektus ar neatitikimus, kurie nebuvo akivaizdūs pirkimo metu, kurie buvo prekės pristatymo metu, jei prekė naudojama tinkamai, pagal paskirtį ir nustatyta Gamintojas (nuostatos, esančios dokumentacijoje, kuri galiausiai buvo pridėta prie gaminio.
Atitikties defektas turi būti denonsuotas, su sąlyga, kad garantija atšaukiama, per du mėnesius nuo jo aptikimo datos.

12.3 Prekės laikomos atitinkančiomis sutartį, jeigu pristatymo vartotojui momentu:

12.4 Todėl į Teisinės garantijos taikymo sritį netaikomi trūkumai, atsiradę dėl atsitiktinių faktų ar Kliento atsakomybės arba dėl gaminio panaudojimo ne pagal paskirtį ir (arba) nurodyto techninėje dokumentacijoje, prie prekės gali būti pridedami.

12.5 Prekės defektui ar neatitikčiai efeel suteikia klientui neatlygintinai atkurti prekės atitiktį: taisant arba pakeičiant prekę kita, turinčia lygias ar didesnes savybes. Priešingu atveju su atitinkamu kainos sumažinimu arba sutarties nutraukimu grąžinant sumokėtą sumą.

12.6 Norėdamas pasinaudoti Teisine garantija, Klientas pirmiausia turi pateikti prekių įsigijimo ir pristatymo datos įrodymus. Klientui patartina tokių įrodymų tikslais išsaugoti išsiųsto el. pašto „Užsakymo ir išsiuntimo patvirtinimas“ kopiją arba bet kokius kitus dokumentus, patvirtinančius pirkimo įvykdymo datą (pvz., kurjerio važtaraštį arba apmokėjimo įrodymas).

12.7 Klientas elektroniniu paštu [email protected] turi išsiųsti efeel konkretų pranešimą, dėl kurio reikalaujama pašalinti neatitikimą. Tema: Prekė brokuota
Klientų aptarnavimo tarnyba pateiks Klientui konkrečias gaires kiekvienam produktui, kad suaktyvintų garantiją. Efeel nedelsdamas atsakys į Kliento pranešimą, nurodydamas, kokius veiksmus jis turėtų atlikti toliau.

12.8 Tais atvejais, kai garantijos taikymas numato prekę grąžinti defektui pataisyti, Klientas turi grąžinti prekę originalioje pakuotėje, sukomplektuotą su visomis dalimis (įskaitant pakuotę ir bet kokią dokumentaciją bei priedą). Siekiant sumažinti originalios pakuotės pažeidimą, rekomenduojama ją įdėti į kitą dėžę. Reikėtų vengti klijuoti etiketes ar juostelę tiesiai ant originalios gaminio pakuotės.

12.9 Remontas bus atliktas kuo greičiau. Vidutinis laikas gali svyruoti nuo 15 iki 60 darbo dienų. Nepagrįstai praleidus terminą, Klientas gali reikalauti pakeisti prekę arba išspręsti sutartį. Negalima reikalauti atlyginti žalos už vėlavimą atlikti remontą ar pakeitimą.

12.10 Jei defektas nerastas arba tai neturėtų būti gaminio neatitikimas, pagal Įstatyminį dekretą Nr. 206/2005, Klientas turės sumokėti visas patikrinimo ir remonto išlaidas, taip pat visas kitas išlaidas ( transportą ir pan..) galiausiai palaikoma efeel. Garantija negalioja, jei defektas atsirado dėl pirkėjo aplaidumo ar netinkamo naudojimo, apgaulės, drėgmės ar kitų priežasčių, nesusijusių su gamybos ar gamybos defektais.

13. Privatumas

13.1 Asmens duomenys, kurių Klientas paprašė ir pateikė pildydamas Užsakymo modulį, renkami ir tvarkomi siekiant patenkinti Kliento poreikius ir jokiomis aplinkybėmis nebus licencijuojami trečiosioms šalims. „Efeel“ garantuoja savo klientams, kad bus laikomasi asmens duomenų tvarkymo taisyklių, atsižvelgiant į privatumo kodeksą, nustatytą 2003 m. birželio 30 d. Įstatyminiame dekrete Nr. 196 ir vėlesniuose pakeitimuose.

14. Klaidos ir/ar netikslumai Svetainėje

14.1 Efeel yra įsipareigojusi nuolat tikrinti internetinį katalogą, kad išvengtų klaidų ar netikslumų. Tačiau gali būti, kad Svetainėje yra klaidų, netikslumų ar praleidimų. Todėl „Efeel“ pasilieka teisę ištaisyti visas svetainėje esančias klaidas, netikslumus ar praleidimus, net ir po to, kai galiausiai buvo gautas Užsakymas. Taip pat pasilieka teisę keisti arba atnaujinti informaciją bet kuriuo metu be išankstinio įspėjimo Klientui.